Ghid Utilizatori Inregistrare e-licitatie.md

2019-02-01 16:58:01

 

1. Selectați opțiunea Devino partener

 

2. Completați datele de înregistrare

Categorie utilizator – selectați în dependență de necesitățile de utilizare a sistemului.

Platforma are 2 categorii de utilizatori:
Beneficiari - autorități contractante, companii publice și private care lansează achiziții electronice.
Furnizori - ofertanți, agenți economici care participă la licitații.

 

Nume, prenume – nume, prenumele reprezentantului companiei care va gestiona contul

Adresa e-mail – adresa de contact, utilizată ulterior pentru autentificare în sistem.

IDNO companie – codul fiscal al companiei Dvs.

Parola – utilizată ulterior pentru autentificare în sistem. Cerințe pentru parolă: minimum 6 caractere, inclusiv litere mici, mari și cifre.

 

Pentru înregistrare sunt solicitate date corecte și actuale. Datele sunt verificate în registrele de stat. Informația eronată poate constitui motiv de blocare a contului.

Utilizatorii care reprezință instituția vor avea rol de Reprezentant, sau Administrator. Administratorul va avea dreptul de semnare a contractelor din numele companiei, activarea/blocarea conturilor reprezentanților companiei. 

Numărul de reprezentanți ai companiei/instituției nu este limitat.

 

3. Citiți și confirmați că acceptați Termenii și condițiile de utilizare. Cerință obligatorie pentru înregistrare.

 

4. Activați contul.

Pe adresa de e-mail indicată, Administratorul va primi confirmare și un link pentru activarea contului. La înregistrarea reprezentaților companiei linkul pentru activarea conturilor acestora va fi direcționat către Administrator.

 


Distribuiți pe rețelele sociale :
  • Google+
  • Pinterest
  • Instagram
  • LinkedIn